Pomoć
(prestaro za odgovor)
ivajo
2010-03-27 14:08:27 UTC
©to trebam napraviti da mogu sa 2 ili vi¹e raèunala skidati poruke sa
Outlook Expressa a da mi se ne poni¹te za ono slijedeæe raèunalo ??

p.s. mislim da je ne¹to u Tools-ima !
Lee-Chan
2010-03-27 23:14:51 UTC
Što trebam napraviti da mogu sa 2 ili više računala skidati poruke sa
Outlook Expressa a da mi se ne ponište za ono slijedeće računalo ??
p.s. mislim da je nešto u Tools-ima !
Tools---Accounts---Properties (od željenog Mail accounta) ---Advanced---
Leave a copy of messages on server (treba staviti kvačicu).
pozdrav
ivajo
2010-03-28 15:08:24 UTC
radi Hvalaaa !!!
Post by ivajo
©to trebam napraviti da mogu sa 2 ili vi¹e raèunala skidati poruke sa
Outlook Expressa a da mi se ne poni¹te za ono slijedeæe raèunalo ??
p.s. mislim da je ne¹to u Tools-ima !
Tools---Accounts---Properties (od Ÿeljenog Mail accounta) ---Advanced---
Leave a copy of messages on server (treba staviti kvaèicu).
pozdrav
Zvonimir
2010-03-30 10:55:20 UTC
koristi IMAP, tj googlaj o njemu pa vidi o cemu se radi, interesatna
stvarcica...
--
Nemoj gledat:

http://tinyurl.com/y8o5x7w