Za sve koji se dvoume... Windows 7 iskustvo
(prestaro za odgovor)
Harpoon
2010-02-05 12:01:40 UTC
Windows 7 ultimate x32 uspjesno instaliran na Amd64 3000+, 768 MB rama,
graficka neka Ati 9550, 160 giga disk
Sve radi! I na moje iznenadenje - jako brzo radi!
U startu zauzece rama 60%, ali nakon podizanja preko 10 aplikacija (Word,
excel, powerpoint 2007, 3d Sah, wordpad, calc, nod32 4, paint i jos nekoliko
programa, zauzece rama se popelo na 85%, a i dalje sve radi....
Ni jedan driver nije ekstra instaliran na konfiguraciju...
Inace, moj savjet vlasniku je bio XP, ali on reko "Ko ga j***, ajmo probati
Win7"

Eto, mozda ovo nekome bude korisna informacija.

Pozdrav
Duba
2010-02-05 21:36:18 UTC
Post by Harpoon
[...]
super, bas dobro sto je vlasnik rekao "Ko ga j***!
ajmo sad malo ontopic, kazi kako si zadovoljan s Outlook Expressom i koliko
RAM-a trosi?
Petar A. Vrdoljak
2010-02-06 17:35:00 UTC
Post by Duba
Post by Harpoon
Windows 7 ultimate x32 uspjesno instaliran na Amd64 3000+, 768 MB rama,
ajmo sad malo ontopic, kazi kako si zadovoljan s Outlook Expressom i koliko
RAM-a trosi?
Nema toga na Win7.
http://www.frajeri.org
Duba
2010-02-07 07:50:57 UTC
Post by Petar A. Vrdoljak
Post by Duba
Post by Harpoon
[...]
znam. nisam ni spomenula win7, pitala sam ga kako je zadovoljan svojim news
readerom :)
Harpoon
2010-02-08 07:20:18 UTC
Post by Duba
Post by Petar A. Vrdoljak
Post by Duba
Post by Harpoon
[...]
Bisernice, nebi ni sama virovala koliko ljudi koriste kompjuter SAMO za
internet, tipkanje dokumenata i slanje mailova.
A live mail funkcionira perfektno :D
Duba
2010-02-08 20:19:10 UTC
Post by Harpoon
Bisernice, nebi ni sama virovala koliko ljudi koriste kompjuter SAMO za
internet, tipkanje dokumenata i slanje mailova.
A live mail funkcionira perfektno :D
zasto sam ja bisernica ako pokusavam navesti konverzaciju na tematsku za ovu
grupu?
Harpoon
2010-02-09 07:55:54 UTC
Post by Duba
Post by Harpoon
[...]
A moj post nije bio za ovu grupu, pa ti pokusavas "navesti konverzaciju" da
bude za ovu grupu?
Blah

Over and out
nibiru
2010-02-26 12:41:46 UTC
Post by Harpoon
Bisernice, nebi ni sama virovala koliko ljudi koriste kompjuter SAMO za
internet, tipkanje dokumenata i slanje mailova.
A live mail funkcionira perfektno :D
Kod mene se live mail konstantno ru¹i kad god hoæu ne¹to napisati na newsima
? Mogu slati i primati mail , èitati newse i sve radi ali kada hoæu ne¹to
napisati new post odmah se sru¹i. Za¹to ? Proba sam doma na dva compa i na
oba isto.
Radi se o legalnim win7
shranilo
2010-03-01 06:31:00 UTC
Kod mene se live mail konstantno ruši kad god hoću nešto napisati na newsima
? Mogu slati i primati mail , čitati newse i sve radi ali kada hoću nešto
napisati new post odmah se sruši. Zašto ? Proba sam doma na dva compa i na
oba isto.
Radi se o legalnim win7
looool
prije je bilo pitanje tog rusenja postavljano svaki tjedan...sad smo
dosli vec na svaki drugi dan.....cekam da se pocne postavaljti jedno 3
puta dnevno.....

al ajd.....iskljucis provjeru pravopisa u opcijama i radit ce ti kak
treba live m,ail :)
--
SH
http://www.pticica.com/albumi.aspx?korisnikid=7156